een mix van communicatie, vormgeving en interieur

Case WoonFriesland

 

Corporatieholding Friesland was bezig met een grondige herijking van de missie, visie en positionering. Eén van de veranderingen is het gaan voeren van één merk voor de hele organisatie: ‘WoonFriesland’. In lijn hiermee was een nieuwe huisstijl nodig en werd een introductie campagne ontwikkeld die uitdraagt waar de organisatie voor wil staan.

 

In samenwerking met de marketing afdeling van WoonFriesland en Nykamp & Nyboer die de implementatie van de huisstijl gedaan heeft is dit project door een klein team uitgevoerd.

 

Ed de Boer grafische vormgeving, art- directie en concepten, MK Plus was schakel tussen opdrachtgever, dtp en drukkers.

 

 

Introductie campagne

ontwerp logo en huisstijl en fleet belettering

Ontwerp en layout Woonnieuws

Ontwerp jaarverslagen, infokrant en magazines

Ontwerp brochure lijn

Nieuwe frisse vormgeving voor WoonNieuws de infokrant van WoonFriesland

Ontwerp signing en lichtreclame